Totul trebuie eliminat. Lichidarea stocurilor de iarnă cu reduceri de până la 65%. Cumpărături avantajoase >

Modalitatea de livrare și plata produselor

Mai mult de 70% dintre produse sunt în stoc. Dacă în prezent un produs nu este disponibil, vom menționa în e-shop informații cu privire la termenul livrării acestuia în depozitul nostru.

Pentru toate comenzile realizate din e-shop a căror valoare depășește 199 lei LIVRAREA ESTE GRATUITĂ.

 


CURIER CARGUS - 14,99 lei

FAN COURIER - 19,99 lei

COLETĂRIA.RO - 9,99 lei

RAMBURS - GRATUIT

 

 

METODE DE LIVRARE
livrare de încredere chiar acasă la Dvs.

 

Curier Cargus (14,99 lei)

Produsele comandate vă vor fi livrate de curier în termen de 5 zile lucrătoare de la expediere până acasă. La expedierea produselor vă vom trimite un e-mail cu informații detaliate cu privire la colet. În continuare, curierul vă va informa prin sms sau e-mail cu privire la livrare.

Puteți urmări livrarea Dvs. aici.

În cazul în care curierul nu vă găsește la adresă, vă va lăsa în cutia poștală o notificare cu privire la colet. Coletul este depozitat timp de 6 zile. În această perioadă, curierul vă va informa încă o dată cu privire la coletul depozitat.

 


 

Fan Courier (19,99 lei)

Produsele comandate vor fi livrate spre dvs. prin curier în termen de 5 zile lucrătoare după expedierea din depozitul nostru pena la casă dvs. Atunci când expediam produsele din depozitul nostru, vă vom trimite prin e-mail informații detaliate despre coletul dvs. În ziua livrării pachetului, veți primi un SMS de la curier cu un termen în care șoferul vă va vizita. Timpul de livrare obișnuit este de 9 - 17 ore.

Puteți urmări procesul livrării aici.

Dacă curierul nu vă prinde acasă, veți fi informati imediat prin SMS. Sau o sa vă lăsa un bilet cu informatii despre coletul dvs. Curier o sa încerca să livreze coletul dvs. pentru a doua încercare. Înainte de asta, veți primi un SMS cu informații despre noua dată de livrare. Dacă coletul dvs. nu sa fie livrat cu succes chiar și de data aceasta, veți primi informațiile despre depozitarea coletului dvs. Coletul dvs. va fii depozitat timp de 7 zile.

 


 

Pick-Up - ridicare colete (9,99 Lei)

Termenul general de livrare a produselor comandate este de 3 zile lucratoare de la data expedierii, iar livrarea se va efectua la Filiala selectata. Lista filialelor si detaliile acestora pot fi vizualizate aici. La momentul expedierii o sa primiti un e-mail cu datele coletului, nr. AWB si un link pentru urmarirea coletului.

Odata ce coletul dvs. a fost predat catre Filiala Pick-Up o sa fiti informat prin e-mail si SMS, coletul fiind pregatit pentru ridicare. O sa primiti o parola pentru ridicare, aceasta reprezentand dovada pentru verificare (coletul poate fi inmanat si unei alte persoane atata timp cat cunoaste parola).

Timpul standard de pastrare a unui colet intr-unul din depozitele Pick-Up este de 7 zile.

In toate Filialele Pick-Up plata se efectueaza in numerar, in anumite locatii plata poate fi efectuata si cu cardul.

Va rugam sa verificati integritatea coletului inainte de a-l ridica iar in cazul in care aveti indoieli va recomandam sa verificati continutul coletului direct la Filiala Pick-Up respectiva.

 


 

MODALITĂȚILE DE PLATĂ

 

Ramburs (GRATUIT)

Cea mai utilizată modalitate de plată. Plătiți produsele transportatorului cu numerar sau la sediul punctului de livrare la primirea coletului.

 


 

Garanția de rambursare a banilor:

Dacă din orice motiv nu veți fi mulțumiți de produse, veți putea să ni le returnați în termen de 30 de zile de la recepția coletului, iar noi vă vom rambursa banii. Trimiteți produsele înapoi prin colet obișnuit, la adresa noastră: deDoma - Frogman, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor.

 

Aveți nevoie de consultanță?

Dacă doriți să puneți o întrebare sau doriți să comunicăm, ne puteți contacta la linia de relații clienți 031 63 11 041 sau ne puteți trimite o solicitare la adresa info@dedoma.ro. Vă stăm la dispoziție cu mare plăcere, iar la solicitările dumneavoastră. Vom răspunde în termen de 2 zile lucrătoare.

 

Doriți să comandați?

Preferați să ne telefonați și doriți să plasați comanda telefonic? Vă rugăm să ne contactați la linia de relații clienți 031 63 11 041. În continuare aveți la dispoziție și coșul de cumpărături de pe e-shopul nostru, dar și posibilitatea de a comanda prin e-mail, la adresa: comanda@dedoma.ro. Apreciem atenția pe care ne-o acordați!

 

Acceptarea și reclamarea mărfii livrate

 

La primire, verificați integritatea pachetului. În cazul în care suspectați că pachetul este deteriorat, vă rugăm să reclamați imediat acest lucru la transportator.

Dacă constatați abia după recepția și desfacerea pachetului că conținutul acestuia este avariat, informați transportatorul. Vă recomandăm să ne trimiteți imediat după desfacere fotografii cu starea pachetului.

Informații detaliate privind reclamațiile găsiți aici.

Cataloage printate

Inspirați-vă pentru sezonul de toamnă. Accesorii frumoase de interior și ajutoare practice într-un singur loc.

Inspirați-vă

Autorii noștri împreună cu dvs., clienții noștrii, lucrează la o revistă plină de sfaturi, ghiduri, rețete și inspirații. Sunteți curioși asupra noutăților?