Reclamatii

CUMPĂRĂTURI FĂRĂ GRIJI

Aceasta este probabil cea mai simplă
garanție din lume. Dacă nu sunteți mulțumiți,
vă returnăm banii!

.. aceasta este garanția noastră!

 

În cazul în care ne returnați marfa în termen de 90 de zile
  • În mod ideal, ambalați marfa tot în ambalajul original, dacă este posibil
  • Puneți în pachet formularul de reclamație - nu trebuie să completați motivul returnării, dar este necesar să completați numărul contului în care doriți să vă trimitem banii.
  • Nu uitați să treceți un număr de telefon sau o adresă de e-mail la care vă putem contacta în cazul în care apar neconcordanțe în reclamație. Dacă ne trimiteți adresa de e-mail, vă vom trimite un mesaj de confirmare, în care vom specifica modul de soluționare a reclamației.
  • Vă rugăm să ne trimiteți produsele înapoi la adresa pe care o gasiti specificata in cuponul de retur atasat facturii. Nu uitați să specificați în adresă și numărul ID – 1917N, pentru identificarea corectă a returului Dvs!
  • Trimiteți coletul prin curier sau ca pachet recomandat – vă rugăm, nu cu ramburs!

 

În cazul în care produsul a fost deteriorat sau s-a stricat în timpul utilizării din cauza unor defecte ale produsului, ori ca urmare a transportului:
  • Întregul produs sau piesa deteriorată a acestuia trebuie să fie ambalat/ă corespunzător și expediat/ă la noi – în cazul confirmării reclamației, magazinul nostru va achita inclusiv costurile de expediere a produsului
  • Dacă reclamația se referă la un obiect spart din ceramică sau sticlă, nu trebuie să îl expediați, însă vă rugăm să faceți câteva fotografii și să ni le trimiteți la adresa de email reclamatii@dedoma.ro, împreună cu descrierea piesei din set care s-a deteriorat
  • Introduceți în colet formularul de reclamații completat, precizați motivul returului și modul dvs. preferat de soluționare a reclamației
  • Nu uitați să treceți un număr de telefon sau o adresă de e-mail la care vă putem contacta în caz de nelămuriri. Trimiteți produsele înapoi la adresa pe care o gasiti specificata in cuponul de retur atasat facturii. Nu uitați să specificați în adresă și numărul ID – 1917N, pentru identificarea corectă a returului Dvs!
  • Trimiteți coletul prin curier sau ca pachet recomandat – vă rugăm, nu cu ramburs!
  • Taxa de transport pentru produsele sau piesele schimbate va fi suportată de magazinul nostru
Cum să procedați dacă vă lipsește o parte componentă, eventual dacă aveți nevoie să schimbați doar o piesă mică (cum ar fi un șurub, o piuliță și altele)
  • Ideal este să ne contactați la numărul de telefon 031 63 11 041, eventual pe e-mail, la adresa reclamatii@dedoma.ro
  • Comunicați-ne ce parte vă lipsește și noi vă vom comunica dacă vă putem trimite partea componentă separat sau dacă este necesar să ne trimiteți înapoi produsul reclamat
  • Taxa de transport pentru produsul sau piesa schimbat/ă va fi suportată de magazinul nostru

Online catalogul

În noul catalog găsiți ponturi pentru sezonul de toamnă.

Idei pentru o casă mai primitoare

Autoarele noastre pregătesc pentru dumneavoastră un blog plin de articole interesante. Indiferent că sunteți în căutare de inspirație pentru desăvârșirea designului locuinței, de sfaturi practice în gospodărie, de rețete sau de instrucțiuni pentru crearea unor decorațiuni frumoase, le veți găsi aici pe toate.

Newsletter
Noutăți și promoții
în căsuța Dvs de e-mail

Aici găsiți detalii despre prelucrarea datelor personale.

Garanția cumpărăturilor sigure
Suntem un magazin certificat și respectăm regulile cumpărăturilor în siguranță.
1000 puncte
de livrare
și multe avantaje
pentru cumpărăturile Dvs