Reclamatii

CUMPĂRĂTURI FĂRĂ GRIJI

Aceasta este probabil cea mai simplă
garanție din lume. Dacă nu veți fi mulțumiți,
vă returnăm banii!

.. aceasta este garanția noastră!

 

În cazul în care ne returnați marfa în termen de 30 de zile

  • Cel mai bine să ambalați marfa tot în ambalajul original, dacă este posibil
  • Puneți formular de reclamatie în pachet - nu trebuie să completați motivul rambursării, dar este necesar să completați numărul contului la care doriți să trimiteți banii.
  • Nu uitați să scrieți un număr de telefon sau un e-mail la care veți fi contactați în cazul unei reclamații.
  • Trimiteți-ne marfa înapoi la adresa deDoma - Frogman, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor
  • Trimiteți expediția ca pachet simplu, eventual pachet recomandat – vă rugăm, nu cu ramburs!

 

În cazul în care marfa a fost deteriorată sau, în timpul utilizării s-a stricat din cauza unor defecte ale produsului sau ca urmare a transportării

  • Întreaga marfă sau partea deteriorată a acesteia trebuie să fie ambalată corespunzător și expediată la noi – costurile de expediere a mărfii le vom achita în cazul recunoașterii reclamației
  • Dacă este vorba despre o ceramică sau sticlă spartă, nu trebuie să o expediați, însă vă rugăm să ne trimiteți fotografii și să ni le trimiteți la adresa de email reclamatii@dedoma.ro, împreună cu descrierea părții din set care s-a deteriorat
  • Introduceți în ambalaj biletul de reclamații completat, precizați motivul returnării și modul dvs. preferat de soluționare a reclamației
  • Nu uitați să scrieți un număr de telefon sau un e-mail la care veți fi contactați în cazul unei reclamații.
  • Trimiteți-ne marfa înapoi la adresa deDoma - Frogman, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor
  • Trimiteți expediția ca pachet simplu, eventual pachet recomandat – vă rugăm, nu cu ramburs!
  • Marfa schimbată sau partea schimbată a mărfii va fi trimisă pe cheltuiala noastră

 

Cum să procedați dacă vă lipsește o parte componentă, eventual dacă aveți nevoie să schimbați doar o bucată mică (cum ar fi un șurub, o piuliță și altele)

  • Cel mai bine ar fi să ne contactați la numărul de telefon 031 63 11 041 eventual la adresa de mail reclamatii@dedoma.ro
  • Comunicați-ne ce parte vă lipsește și noi vom putea s vă spunem imediat dacă partea componentă o vom trimite cu ramburs sau dacă este necesar să ne trimiteți înapoi marfa reclamată
  • Marfa schimbată sau partea schimbată a mărfii va fi trimisă pe cheltuiala noastră

 

Inspirați-vă

Autorii noștri împreună cu dvs., clienții noștrii, lucrează la o revistă plină de sfaturi, ghiduri, rețete și inspirații. Sunteți curioși asupra noutăților?