Ceas bavarez GRATUIT la toate comenzile. Obţineţi cadou Gratuit >

Interogari de cautare

Cele mai frecvente întrebări

Informaţii despre comandă şi comenzile în aşteptare

Reclamaţie

 

INFORMATII  PRIVIND  COMANDA  ŞI COMANDA IN ASTEPTARE

1. Primesc confirmarea comenzii şi expedierea coletului?

Dacă la efectuarea comenzii ne informaţi adresa dumneavoastră de e-mail, va fi trimisă confirmarea despre înregistrarea comenzii , informaţii despre îndeplinirea sau intîrzierea acesteia, informaţii în legatură cu stocul limitat. În timpul livrării produsului, va fi trimis pe e-mail informaţii , curierul la fel va transmite informaţii. Clienţii, care ne-au oferit cel puţin nr. de telefon, vor obţine informaţii de la curier cînd produsul va fi livrat. Oricum în cazul neregularităţilor, veţi fi contactat de operatorul departamentului servicii clientielă. Pentru a primii informaţii despre transportare, vă rugăm să ne acordaţi adresa dvs. de e-mail sau nr. de telefon.

2. Ce să fac dacă nu am primit comfirmarea comenzii ?

În acest caz, cu siguranţă contactaţi departamentul servicii clientelă la nr.de tel. 031 63 11 041 sau e-mail info@dedoma.ro. Fie comanda nu a fost înregistrată ori a fost încorect scrisă adresa de email. Gasim eroarea şi o vom corecta.

3. Prin ce alte moduri, în afara de e-shop mai pot comanda produsele?

Toate procedeele de comandă le gasiţi aici.

LA NR. DE TEL : 031 63 11 041

Operatoarele noastre va sunt disponibile luni - vineri între orele: 8:00 - 20:00. Si in restul orelor functioneaza mesageria vocala.

ONLINE: www.dedoma.ro

Veţi găsi aici multe alte produse, precum şi idei interesante, reţete şi multe alte informaţii.

E-MAIL : info@dedoma.ro

Operatoarele noastre vor confirma, că comanda dvs. a fost primita cu succes.

IN SCRIS : trimteţi comanda dvs. la adresa

deDoma.ro

Strada Independentei 114

cod poştal 315500, Nădlac,

judeţul Arad

4. Cînd pot aştepta produsele comandate?

În caz cînd avem produsele în stoc, livrarea lor se face în termen de 7 zile lucrătoare. Dacă se întamplă că produsele la moment sunt stocul furnizorului, atunci livrarea va dura cîteva zile. Toţi clienţii care ne-au scris adresa lor de e-mail vor fi informaţi în legatură cu termenul expedierii coletului.

În cazul în care, nu este posibil pînă la data dorită expedierea completă a comenzii, atunci coletul va fi împărţit. Vom trimite acele produse, care sunt în stoc şi restul produselor vor fi trimise imediat cînd vom avea în stoc. Taxa de transportare la al doilea colet este suportata de noi. Singură excepţie la termenul de livrare, este la comenzile care conţin încălţăminte Orto. Deoarece încălţămintea este confecţionată la comandă, termenul de livrare este de 3-4 saptămîni. În cazul în care avem o adresa de e-mail, vom trimite informaţii speciale privind starea comenzii.

5. Prin ce metoda expediaţi produsele?

Depinde de dvs. ce fel de curier alegeţi:

Curier Cargus – 14,99 lei
Marfa comandată vă va fi livrată prin intermediul Cargus în termen de 5 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru până acasă. La expedierea mărfii din depozit vă vom furniza prin intermediul e-mailului informaţii detaliate privind pachetul dvs. În ziua de livrare din partea curierului veţi primi un sms de la acesta. În cazul în care nu veţi fi acasă, curierul vă va lăsa în cutia poştală o notă privind încercarea de livrare. Pachetul va fi depozitat timp de 6 zile. În acest timp curierul vă va informa din nou cu privire la pachetul depozitat. După expirarea acestei acestui interval de timp pachetul se va întoarce la depozitul nostru.

Fan Courier – 19,99 lei
Marfa comandată vă va fi livrată prin intermediul curierului Fan în termen de 5 zile lucrătoare de la expedierea din depozitul nostru până acasă. La expedierea mărfii din depozit vă vom furniza prin intermediul e-mailului informaţii detaliate privind pachetul dvs. În ziua de livrare din partea curierului veţi primi un sms de la acesta, cu privire la intervalul orar de predare. În cazul în care nu veţi fi acasă, curierul vă va da un mesaj SMS. Eventual vă va lăsa în cutia poştală o notă privind încercarea de livrare. Curierul va încerca din nou să vă livreze pachetul. În cazul în care nici a doua tentativă nu va avea succes veţi primi o informaţie cu privire la depozitarea pachetului. Pachetul va fi depozitat pe o perioadă de 7 zile. După expirarea acestui interval de timp, pachetul va fi returnat la depozitul nostru.

6. În perioada următoare nu voi fi la domiciliu. Este posibilă expedierea coletului la o altă adresă?

Cu siguranţă da. Aceasta nu este o problemă. La comandă în e-shop completaţi adresa de livrare, aceea unde doriţi să vă fie livrate produsele. La comandă prin telefon este necesar să ne comunicaţi schimbarea temporară a adresei pentru o anumită comandă.

7. Am comandat produsele, mai este posibilă schimbarea comenzii?

În cazul în care comanda nu este înca în departamentul de expediţie, atunci mai este posibilă modificarea ei, sau chiar anularea ei. Vă rugam contactaţi departamenul nostru serviciu clientielă, care va oferi informaţiile actuale despre starea comenzii. Contactele pot fi gasite aici.

8. Suma la livrare nu corespunde sumei iniţiale a comenzii.

Cauze pot fi mai multe. Dacă nu aveţi informaţii că ceva din comanda dvs. a lipsit, atunci vă rugam să contactaţi serviciu clientelă la nr de tel: 031 63 11 041 şi noi vom controla comanda dvs.

9. Din ce motiv nu am primit toate produsele?

Cel mai frecventă cauză este limitarea stocului. În factură, veţi avea informaţii ce produse nu aţi primit şi din ce motiv. Dacă  produsele nu sunt în stoc, atunci nu va fi trimise. În cazul în care avem produse dar sunt comandate la furnizor ele vor veni mai tîrziu, şi această informaţie o veţi avea scrisă în factură. Produsele vor fi trimise  mai tîrziu, iar taxele de expediere vor fi suportate de noi. În cazul în care nu sunteţi siguri, vă rugam să ne contactaţi la nr de tel: 031 63 11 041 şi noi vom controla comanda dvs.

10. Curier Cargus nu m-a avertizat în legatură cu coletul şi acesta a fost returnat înapoi la dvs. cum trebuie să procedez, dacă doresc produsele?

Este necesar doar să contactaţi serviciul clientelă şi să ne spuneţi ce s-a întamplat. Operatorul va consulta cu dvs. problema (în eventualitate vom verifica dacă datele dvs de contact sunt corecte) vom redirecţiona şi trimite comanda dumneavoastră.

11. Prin ce mod pot se face plata produselor? Este posibil şi altfel decît în numerar la livrare?

În afara plăţii prin ramburs, puteţi alege plata prin transfer bancar. Veţi primi prin e-mail confirmare cu detaliile despre modul de plata. Termen de plata este de 5 zile. Coletul este trimis după ce suma va fi transferată în cont.

12. Cum pot verifica starea comenzii mele?

Pentru urmarirea online a comenzii dvs este nevoie ca la plasarea comenzii să vă înregistraţi. Altfel altă posibilitate nu există. Informaţiile pot fi obţinute de la operatorii departamentului serviciu clientielă. Despre desfăşurarea procesului de comandă veţi fi mereu informaţi prin intermediul e-mail. Serviciul clientielă puteţi contacta la adresa de e-mail: comanda@dedoma.ro sau la nr de tel: 031 63 11 041.

 

RECLAMAŢIE

1. La primirea coletului am sesizat că coletul este deteriorat.

Direct cu curierul în termern de 24 de ore, puteţi întocmi un raport privind deteriorarea coletului. Curierul va păstra coletul şi-l va returna. Dvs aveţi posibilitatea să ne contactaţi la serviciul clientielă sau în timpul analizării reclamaţiei veţi fi contactaţi de operatorul şi se va clarifica cu dvs privitor la solutionarea problemei aparute.

2. Cum procedez dacă am primit produsele deteriorate?

Dacă nu este posibilă reclamarea coletului la poştă, atunci puteţi să ni-l returnaţi nouă pentru reclamaţie. Ori returnaţi doar partea deteriorată sau întreg produsul, împreuna cu o foaie reclamantă la. deDoma - Frogman, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor. Vom analiza reclamaţie şi o rezolvăm fără întîrziere. Dacă veţi avea nevoie de ajutor sau de mai multe informaţii, nu ezitaţi să ne contactaţi la departamentul serviciul clientielă. Contactele pot fi gasite aici.

3. Cum şi unde pot trimite coletul, care trebuie să fie reclamat?

Produsele le expediaţi la adresa deDoma - Frogman, Str. Borsului, Nr. 56, 410605 Oradea, Bihor. Împreună cu produsul reclamat trimiteţi şi foaia reclamantă completată, care face parte din factură. În cazul în care nu este posibilă trimiterea foii reclamante, atunci trimiteţi o scrisoare de intenţie cu adresa dvs, cu descrierea problemei şi rezolvarea dorită a reclamaţiei.Vă rugam nu ne expediaţi coletul cu plata prin ramburs. Expediaţi produsul ca un colet obişnuit sau colet recomandat.

4. Produsul a ajuns cu bine, dar îmi lipseşte o anumita parte din set, cum să procedez?

Vă rugam contactaţi departamentul nostru serviciul clientielă şi comunicaţi-ne exact ce lipseşte. Mai tîrziu veţi fi informaţi privind rezultatele soluţionării reclamaţiei.

5. Cît timp va dura soluţionarea reclamaţiei?

Reclamaţiile ne străduim să le rezolvăm în cel mai scurt timp. De obicei, cererea este soluţionată în termen de 14 zile de la primirea produsului în depozit. În cazul în care reclamaţia este mai complicată sau asteptăm depozitarea produsului, soluţionarea reclamaţiei va dura maximum 30 zile.

6. Voi plati iar taxe poştale, dacă imi veţi expedia produsele reclamate?

Nu, nu veţi plati. Taxele poştale la produsele expediate din reclamaţie sunt suportate de noi.

Cataloage printate

Inspirați-vă pentru sezonul de toamnă. Accesorii frumoase de interior și ajutoare practice într-un singur loc.

Inspirați-vă

Autorii noștri împreună cu dvs., clienții noștrii, lucrează la o revistă plină de sfaturi, ghiduri, rețete și inspirații. Sunteți curioși asupra noutăților?